آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جانشین امیر قلعه‌نویی در سپاهان را بشناسید

  • کد خبر: ۳۸۴۱۹
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
جانشین امیر قلعه‌نویی در سپاهان را بشناسید
از اصفهان شنیده می‌شود سپاهان به دنبال اجرای مدل فرهاد مجیدی و استقلال است.

به گزارش شهرآرانیوز، سپاهان به هیچ وجه آمادگی استعفای فوری امیر قلعه نویی را نداشت، اما امیر انگار خودش را برای این کار آماده کرده بود. البته در اصفهان این فضا را به وجود آورده بودند که جام حذفی آخرین فرصت قلعه نویی برای جبران لیگ برتر است؛ این را حتی یک روزنامه محلی در آستانه بازی با استقلال روی جلد خود برده بود.

تا استقلال سپاهان را حذف کرد، نامه خداحافظی امیر منتشر شد. انتشار سریع این نامه نشان می‌دهد قلعه نویی برای کنار کشیدن از سپاهان آمادگی قبلی داشت. گویا قلعه نویی با خودش قرار گذاشته بود اگر سپاهان به نیمه نهایی جام حذفی نرسد، کنار برود. این اولین کناره گیری قلعه نویی (بدون احتساب اتفاقات انزلی) در جریان لیگ برتر است.

سال‌ها پیش در ملوان، امیر قلعه نویی قبل از آن که قراردادی ببندد، با پی بردن به مشکلات مالی باشگاه و اختلاف موجود میان مدعیان مالکیت، در عرض کمتر از ده روز از همکاری با نماینده بندر انزلی انصراف داده بود.

صرف نظر از آن اتفاق امیر همیشه عادت داشت فصل را با تیم‌های تحت هدایتش تمام کند، اما این بار بیماری قلبی و ناراحتی‌های قبلی باعث شد قلعه نویی تا پایان فصل دوام نیاورد.

اما حالا سرمربی جدید سپاهان چه کسی خواهد بود؟ سپاهان دو بازی دیگر در لیگ برتر دارد؛ هفته بیست و نهم با شهر خودرو و هفته آخر با پیکان و احتمالا باشگاه این دو بازی را با یکی از دستیاران امیر قلعه نویی ادامه خواهد داد، ولی برای فصل جدید، محرم نویدکیا نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت سپاهان است.

در اصفهان شایعه شده محرم نویدکیا با همکاری هادی عقیلی روی نیمکت سپاهان خواهد نشست. طی چند ماه گذشته حداقل چند بار نام محرم به عنوان جانشین احتمالی امیر مطرح شد و در تمامی مقاطع، نویدکیا سکوت اختیار کرد و حالا باید دید آیا این بار به حرف می‌آید؟

البته همه می‌دانستند امیر و سپاهان تحت هیچ شرایطی فصل بعد با هم نیستند. خیلی‌ها قلعه نویی را سرمربی بعدی مس کرمان می‌نامیدند و محرم نویدکیا را سرمربی آتی سپاهان... حالا باید دید در اصفهان چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->